Get to the point.

hoe

Digitale content gaat om duidelijkheid.
Een heldere boodschap.

Ik filter.

  • Een gestructureerd proces zorgt voor een optimaal resultaat.
    Een digitaal kopje koffie is vaak genoeg om te zien of we een match zijn. Meestal komt het neer op een energiek gesprek waar de ideeën vanzelf komen en we meteen beginnen met sparren over mogelijke content.
  • Ik werk met een uitgebreide intake waarbij we stap voor stap doornemen waar jij naartoe wil met je bedrijf en dus ook jouw communicatie. Jouw struikelblok wordt mijn uitdaging. Zodra er helder is wat er moet gebeuren kunnen we van start.
  • Je ontvangt vervolgens een compleet voorstel met meerdere opties.
  • We maken concrete afspraken, bepalen een tijdlijn en stellen doelen. Zo houden we elkaar scherp.
  • Ik ga aan de slag met jouw uitdaging.
  • We doen tussentijdse checks om te zien of we op de juiste golflengte zitten.
  • Hoera, we hebben de finish gehaald!
  • Thanks!

Aan de slag!

Ik sta te springen om met je aan de slag te gaan! We duiken samen diep in de bedrijfscultuur en zorgen dat iedereen weet waar je voor staat.

Om ´To the point´ te komen is het belangrijk om te weten wat jouw intrinsieke motivatie is om te ondernemen. Wat is je doel? Wat heb je voor ogen? Waarom hebben wij jouw bedrijf nodig? Hoe doe je wat je doet? En tot slot; Wát doe je dan exact?

Suus To the Point content
Tekstschrijver